woensdag 21 november 2012

Mijn eerste kaart met Stamping Up

Afgelopen maandag heb ik samen met Marion een ideeen dag gehad, we waren aan het bedenken wat we zouden kunnen aanbieden tijdens mijn eerste workshop, we waren zo gezellig bezig dat we wat bedachten wat eigenlijk wel veel voorbereiding zou zijn.........

Maar aan het eind van de middag hadden we toch een leuke kaart gemaakt

 
Ik heb hier de stampel zet gebruik van Baby Prints, en de Designer Rosette Bigz XL
 
 
 
Ondertussen ben ik aan het benken om een flyer en uitnodigingen te gaan versturen om een
open huis te gaan geven.
 
 
Tot de volgende keer
Groetjes Jolanda 
 

1 opmerking:

  1. Zo te zien is het gelukt met de kleuren!
    Agada wil alle workshops van je doen!;-)
    Het ziet er goed uit.
    succes er mee!

    Peter

    BeantwoordenVerwijderen