zondag 28 juli 2013

Ronald Mc Donald Kinderfonds

Wellicht herkennen jullie onderstaande pagina uit de Stampin'Up! voorjaarscatalogus 2013 -2014 

                                               

Stampin'Up! maakt voor elke verkochte set € 2,25 over aan het Ronald McDonald House Charities, 

in Nederland beter bekend als het 

Ronald Mc Donald Kinderfonds.

Ik vond dit een mooi gebaar en heb besloten om er een schepje boven op te doen.
Voor elke set die jullie in het komende catalogus jaar (dus tot 30 juni 2014) bij mij bestellen doneer ik zelf

€ 1 
aan het Kinderfonds.

Aan het einde van het catalogusjaar maak ik bekend hoeveel ik overmaak. In de rechter zijvak zal ik steeds bijhouden waar de teller op staat.

Daarnaast zal mijn up line Jose Hoogeveen gaandeweg het jaar af en toe een extra verhoging doen,
neem daar voor even een kijkje op haar blog.

en wist je trouwens dat deze stempel set perfect combineert met de snijmallen uit de Chalk Talk set.

Help jij ons mee om een geweldig bedrag op te halen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten