donderdag 3 april 2014

Voorbereidingen voor de Beurs in Rijswijk

Oh wat zag ik nou zeg....... iets meer dan een maand geleden heb ik wat op mijn blog gezet......

Nou dat is wel veel te lang.....

Maar ik heb echt niet stil gezeten hoor..

Ik heb een beurs gedaan in Purmerend en nu aanstaande vrijdag zaterdag en zondag 
sta ik en nog een paar collega's op de Creabeurs in Rijswijk 

De kraam die ik in Rijswijk heb is geheel in het teken van 

PASEN 


Ook hebben we zoals Stampin Up Demonstratrice dat noemen 

Make and Take gemaakt dit zijn pakketjes helemaal compleet die je kan thuis op je gemak in elkaar kan zetten.


en de klap stuk van de beurs is deze hele grote vaas gevuld met heerlijke paaseieren, oeps helaas ze staan daar niet om opgegeten te worden...

Alles jullie raden hoeveel paaseieren er in deze vaas zitten 
verloot ik onder de inzendingen een pak 
30.5 x 30.5 cm designer papier.  


Dus laat een aantal achter op mijn blog en dan maak ik maandag de winnaar bekent. 
deze actie loopt ook op facebook dus als je facebook heb en ons nog niet volgt doe het dan zeker dit weekend en laat daar ook een aantal achter maak je dubbel kant (kleine tip)

mijn facebook pagina is : 

CreaJo 

Een heel fijn en goed weekend en misschien zien we elkaar op de beurs


2 opmerkingen:

  1. We hebben elkaar op de beurs gezien en was gezellig. Jij en je dochter hadden een gezellige kraam.
    Tot een volgende keer.
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda, wat zijn die make & takes en ook die Happy Easter tasjes super leuk! Wat een leuke blog heb je, ik ben meteen even volger geworden!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen