woensdag 28 mei 2014

SUPER LEUKE INSTAP ACTIE


Woh verzinnen ze weer een geweldige actie om demonstratrice te worden bij Stampin Up!

Naast de gebruikelijke instap mogelijkheid van een starters pakket voor €129,- met een waarde van €179,-

Mogen we nu een super actie aanbieden om in mijn team te komen 

In de periode van 28 mei tot 30 juni (4 weken)

Je kan in deze periode instappen bij ons team voor maar

€ 65,- 
met een starters set van maar liefst € 70,-


tevens kan je gelijk van een paar leuke voordelen profiteren

* Je ontvangt 20 % op je bestellingen
* Je mag al op 1 juni pre-orderen voor de nieuwe catalogus.

en op 30 augustus vind er in Duitsland een grote team dag plaats waar ik je dan graag voor uitnodig zonder enige kosten.......


Ik hoor je denken oke wat zit hier achter......... helemaal niets.

Mocht je het onverhoopt niet bevallen, dan stopt het allemaal automatisch zonder verplichting.
geen kleine letters of regels.
Zeker de moeite waard toch ?????????
Heb je nog vragen stuur me even een mail
cjjvanegmond@gmail.com

Tot bij ons team zou ik zeggen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten