woensdag 28 mei 2014

Verslaafd

Oke het is officeel ik ben verslaafd geraakt aan mini foto album's of iets wat daar ook maar op lijkt.............

Vorige week zag ik bij een hele lieve Duitse demonstratrice


een heel leuk album gemaakt met de Thinlits Circle Card van Stampin Up!, oh maar die vond ik wel heel erg leuk en niet zo ingewikkeld.



Ik heb foto's van Dipper gebruikt om dit boekje straks aan de sponsors te geven als hij weer weg gaat...... 

Wil je ook z'n  leuke album maken ? 
Jenni heeft er ook een youtube filmpje van gemaakt 

hier is een link

Als je de Thinlits wil bestellen ze verkrijgen in twee verschillende soorten 

Zoals altijd kun je ze bestellen via mijn online store 
maar op 2 juni ga ik een verzamelbestelling doen.... dus als deze graag in je bezit wil hebben geef me voor dan voor 31 mei even een mailtje op cjjvanegmond@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten