zondag 6 juli 2014

Hobbymarkt/beursen

Gisteren begon onze eerste Hobby markt van het jaar en dit jaar begonnen we in 
Nieuwerkerk aan de Ijssel in Winkelcentrum de Reigerhof een heel leuke en gezellige winkelcentrum de kramen stonden een beetje verspreid over de het hele winkelcentrum en was heel veelzijdig.

Samen met mijn collega Anoushka Oussoren mijn dochter Paula hebben we een leuke en gezellige dag gehad met een behoorlijke belangstelling voor Stampin Up! en daar doe je het natuurlijk voor.

mijn kleine hulpje xxxxx



Ik probeer altijd iets te maken wat de aandacht van het publiek kan trekken, deze keer kwam ik een bestandje tegen van een Luiertaart, en heb verder gebruik gemaakt van papier en stempels van Stampin Up!


Heb je zin om een keer langs te komen : 

Op 19 juli staan we in "De Hoornespassage" In Katwijk aan Zee 
15, 16,17 augustus in Purmerend
en 12,13 en 14 September op de Creabeurs in Rijswijk 

Ik hoop jullie daar eens te zien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten