dinsdag 21 oktober 2014

Steeds meer richting kerst


Gisteren kwam er een extra kerst folder uit, 
de Autumn / Winter folder....... het zegt het al toch helemaal in de kerst sfeer.....







hier vind je een link zodat je de folder online kan bekijken 

Let vooral op de geweldige 
Many Merry Stars Simply Created Kit

met deze set kan je maar liefst 26 sterren maken in 6 verschillende maten en kost maar 
€ 31.95 bestelnr (138104)



Binnenkort wil ik je graag uitnodigen om samen met mij en een aantal vriendinnen hier een workshop te komen volgen..... 
datum zal ik snel bekend maken.......

Wil je zelf aan de gang kan dat natuurlijk bekijk de folder en mail me als je iets wil bestellen, let wel op 
OP = OP 
dus mail me snel op 
cjjvanegmond@gmail.com



Geen opmerkingen:

Een reactie posten