vrijdag 14 november 2014

Nog zeven dagen

Volgende week begint het Crea Weekend weer in Rijswijk dit is helaas de laatste van het jaar 
maar het wordt wel de leukste Crea weekend omdat het helemaal in Kerst sfeer is 

Tijdens de beurs hebben we een leuke prijsvraag 



Het is altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten of vaste klanten weer even te zien 
Maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen naar deze beurs kan komen, en dan zou je ook deze prijsvraag missen.

Daarom doe ik deze prijsvraag ook via mijn facebook pagina en mijn blog 

De vraag is duidelijk denk ik 

HOE GOED KENT U STAMPIN UP !

Raad uit welke de bovenstaande afbeeldingen komen.....
Laat een berichtje achter onder deze blog bericht....

En maak kans op een van de stempels sets die hier zijn afgebeeld 
Ik maak na de beurs bekend via mijn blog wat de stempels waren en wie een stempel set krijgt op gestuurd....

(Stampin Up! demonstratrice's zijn uitgesloten van deelname) 



hier ook nog even een link naar mijn facebook pagina 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten