donderdag 6 november 2014

Toch wel mijn favoriete thinlits

Vanmiddag mag ik weer gezellig een workshop doen in Katwijk aan Zee 

Met drie gezellige dames die ik nu al een tijdje ken......... 

Daarom heb ik een leuk presentje gemaakt voor de dames..........


de doosje zijn gemaakt met de Curvy Keepsake Box 
toch wel een van mijn favoriete producten van Stampin Up!

Er staan op Pintrest hele leuke ideeën met deze thinlits kijk maar even op mijn Pintrest pagina 

de sneeuwman heb ik hier ook vandaan ik vond hem zo leuk zeker voor de aankomende periode 

De gebruikte materialen zijn voor de doosjes:



Mijn online shop is 24 uur per dag open maar wil je persoonlijk bestellen kan natuurlijk ook.........
mail is cjjvanegmond@gmail.com of op 06-50569919





Geen opmerkingen:

Een reactie posten