zondag 25 oktober 2015

veel te lang geleden

Oh het is alweer meer dan een maand geleden dat ik iets op mijn blog heb gezet.........

Maar dat mag de pret niet drukken, ondertussen druk bezig geweest met nieuwe workshop's 


Ik ben eigenlijk al heel lang fan van Michelle Zindorf een geweldige demonstratrice uit America 
zij maakt hele mooie kaarten met de Brayer techniek 

kijk zeker eens op haar blog 


Na aanleiding van haar kaarten heb ik leuke lijstjes gemaakt 



het wat ontzettend leuk om te doen wel even wennen om met de Brayer te werken maar het resultaat is geweldig vind ik.......

Zo als jullie zien heb ik eindelijk een eigen stempel 


ben er behoorlijk trots op 

Wens jullie verder een top zondag ik ga mijn man zijn verjaardag vieren 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten