vrijdag 1 april 2016

Nieuwe Super actie


Helaas moesten we gisteren afscheid nemen van de Sale A Bration 2016, wat een geweldige actie is dit toch, in mijn team zijn een aantal nieuwe demonstratrices ingeschreven en de enthousiasme van jullie was overweldig......

Heel erg bedankt voor jullie bestellingen tijdens deze periode..... Natuurlijk staan wij ook na deze periode weer voor jullie klaar om jullie bestellingen op te nemen en te verzorgen..

Voorlopig komen er geen nieuwe actie, straks in juni komt de nieuwe catalogus uit.

Daarom heb ik iets bedacht......

Ik wil graag met mijn Facebook pagina CreaJo 600 likes hebben 
en jullie kunnen mij daarbij helpen....


Wat moet je doen ? 
Like mijn Facebook pagina
Deel deze actie op je eigen Facebook pagina  
Wordt volger van mijn Blog 
Laat een berichtje achter op dit blog 

Dan maak je kans op !!!!!!!!!!!!!


Deze in Color Collection 2015-2017 
met vijf kleuren inkt 
en in alle kleuren cardstock 

Heb je alles al gedaan dus heb je CreaJo geliked en ben je al volger van mijn blog dan is een reactie onder dit bericht ook voldoende om mee te doen om deze prijs in de wacht te slepen.

Heel veel succes en heel veel like's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten